Loading...

Sapo u bë nënë e një djali, flet moderatorja e njohur shqiptare....


Ka vetëm disa minuta, që është bërë nënë për herë të parë… Moderatorja e njohur Elona Duro ka sjellë në jetë një djalë të shëndetshëm, të cilit i kanë vendosur emrin Tomas. E kontaktuar nga “revistawho.com”, Elona shprehet shumë e emocionuar për këtë dhuratë të bukur nga Zoti. “Jam mirë dhe bebi është shumë mirë. 

Jam më e lumtura botës. Une dhe Lorenci kemi pritur sot mrekullinë e jetës…”, – thotë Duro, e cila na tregon edhe se si mbërritën në emrin Tomas. “Emri Tomas, është një emër i trashëguar në familjen e Lorencit. 

Babai i tij quhet Thoma, ndaj vendosëm ta quajmë kështu djalin. Nuk di ç’të them, është emocioni më i madh i jetë. Dhuarata më e bukur që mund të merrnim. Ndihem e bekuar”, – ka përfunduar Elona, në një komunikim ekskluziv me “revistawho.com”. Urime dhe një herë dhe jetë të gjatë të vogëlit krah mamit dhe babit. 




Sapo u bë nënë e një djali, flet moderatorja e njohur shqiptare.... Sapo u bë nënë e një djali, flet moderatorja e njohur shqiptare.... Reviewed by Kliko per me shume... on January 03, 2018 Rating: 5
Loading...
Powered by Blogger.