Loading...

Viti i ri shumë romantik për Xhesurin dhe bashkëshorten e tij!(Foto)


Kivanç Tatlitug ( Xhesur) është një nga aktorët turk më të dashur per publikun shqiptar. Ai dhe e dashura e tij Basak Dizer kanë festuar Vitin e Ri në praninë e njëri-tjetrit. 

Çifti ka festuar në Wells, qytet ky jo i zakontë për ta. Pasi janë kthyer të festojnë në qytetin ku nisi dashuria e tyre, stilistja e njohur Dizer ka ndarë me ndjekësit e saj në ‘Instagram’ disa foto romantike, tek të cilat shpreh dashurinë e madhe për aktorin dhe kujtimet të cilat mban ai vend. 

Kujtojmë se para 2 vitesh Kivanç, i bëri propozimin për martesë stilistes dhe më pas kaluan edhe muajin e mjaltit aty.
“ Sa herë të kam afër, zemra më rreh më fort”- shkruan Dizer në këtë dedikim për bashkëshortin e saj.



Viti i ri shumë romantik për Xhesurin dhe bashkëshorten e tij!(Foto) Viti i ri shumë romantik për Xhesurin dhe bashkëshorten e tij!(Foto) Reviewed by Kliko per me shume... on January 04, 2018 Rating: 5
Loading...
Powered by Blogger.