Loading...

"Si ta Quaj kete Dashuri?" Ne pjesen 360 . Anxhali mer vesh te verteten e shamit.


Anxhali mer vesh te verteten e shamit. 360 esht pas dy javesh. Kushi me arnavin marin disa video nga kamera dhe i pergatisin anxhalis gjithçka qe ajo ta besoj qe shami esht i keq. 
NK dhe kushi pergatisin nje shfaqje. Te gjith ulen duke degjuar. Arnav anxhali dhe shami jan ne nje divan, Anxhali esht shum e lumtur. 


NK i thot kushit ti je gjithçka per mua (rani-sahiba)-(mbreteresh)-dhe i dhuron kushit lule dhe i thot çdo fjal qe sham i ka then anxhalis. Anxhali qesh. Sham e kupton se çfar duan te bejn ata dhe do qe te largohet por akash e ndalon dhe i thot te ulet. Pasi qe NK dhe kushi mbaroj te gjitha imitimet e (shamit-dhe anxhalis)- . Ne ekran shfaqet sham dhe dora e ti duke ven telat e korentit ne parmak dhe duke hellur copa xhami te thyera ne tapet. 


Dora qe i ka ber asaj keq esht ajo e shamit-dhe aty del dora e ti me ate zinxhirin me nje pllak bluhe qe se heq kurr. Anxhali shikon shamin a eka me ate byrzylyk dhe shami e ka ne dor. NK largohet. kushi fillon te tregoj se si personi i zemres i beri keq asaj kur ajo kishte aq shum besim tek ai.

Pastaj kushi shfaqet pa jastëk. E mërzitur qe humbi fëmijën. Perseri ne ekran shfaqen djepi i bebit dhe lojërat qe kishin pergatitur per bebin . Kushi thot se fëmijën e humba se babai i ti nuk e deshi atë. Krevati i bebit dhe gjitha lojërat e ti qe jan gati per bebin rrëzohen dhe gjithçka behet e errët. Anxhali e kupton te verteten dhe thot mjaft.(mjafttt-kushiii)



Anxhali fillon qan, arnav mundohet ta qetesoj. Shami tashmë sduron dot me, dhe çohet ne kemb, dhe fillon qesh me te madhe, dhe ngaqe e verteta e ti doli ai i tregon vet te gjitha. 

Duke qeshur dhe duke then-un nuk te kam dashur kurr anxhali, une jam munduar shum qe te mar pasurin e arnavit,prandaj ju kam mashtruar, dhe beja demek se te doja, por ne te vertet nuk te kam dashur kurr. 

Anxhali e tronditur dhe me lot në sy e këput (mangalshutren) e martesës dhe fillon qan. Shami vjen ne vete dhe ndalon se qeshuri dhe harron se çfar tha nga qe ishte duke qeshur me te madhe.

 Dhe i thot Anxhalis se fajin e ka kushi jo un me degjo mbreteresh. Anxhali i gjuan shamit me shpullë. Dhe i thot se un unë nuk jam më mbreteresha jote. Prej sodit ne të dy nuk kemi me asgje te perbashkët. Kushi mundohet te qetesoj Anxhalin. Arnav njofton policin, dhe shami hyn ne burg.

Dhe nuk del më në serial. Anxhali shkon në dhomën e saj dhe i djeg te gjitha gjerat e shamit , u vë flakën në mes të dhomës. Duke hellur ne zjarr ,rrobat e shamit,fotot e ti, dhe me ne fund qan, dhe e hedh unazën në zjarr. 
"Si ta Quaj kete Dashuri?" Ne pjesen 360 . Anxhali mer vesh te verteten e shamit. "Si ta Quaj kete Dashuri?" Ne pjesen 360 . Anxhali mer vesh te verteten e shamit. Reviewed by Kliko per me shume... on January 06, 2018 Rating: 5
Loading...
Powered by Blogger.